VISIE

VOELEN - GELOVEN - BEWEGEN - GROEIEN

Deze werk-woorden wijzen de weg die ik mijn cliënten wil laten gaan :

De eerste uitdaging is 'voelen' ... voel je je goed of niet ? Heb je daar al goed over nagedacht ? Hoe dat zou komen ? Wat zou je zo graag willen ?

Geloven is belangrijk; ervan overtuigd zijn dat verandering écht mogelijk is. Als anderen het kunnen, waarom jij dan niet !?

Bewegen betekent dat je stappen gaat zetten, soms kleine, soms grotere. Fysiek bewegen is daarbij altijd een meerwaarde en helpt om je gedachten in de positieve richting te sturen.

Als je deze 3 stappen kan zetten, kan je groeien, groeien naar meer evenwicht, beter gevoel en meer geluk. 


AANBOD

GESPREK

COACHINGGESPREK

In coaching begint alles bij het gesprek. Wat is je doel ? Wat wil je bereiken ? Eerst een intakegesprek, daarna opvolgingsgesprekken. Hoe we dat praktisch aanpakken, bekijken we steeds geval per geval, naar de noden en de mogelijkheden van de cliënt. 

GEZOND BEWEGEN

EEN GEZONDE GEEST IN EEN GEZOND LICHAAM

Gezond bewegen als doel of als middel ? Wil je iets veranderen in je leven, dan moet er iets in beweging komen, zowiezo tussen je oren. Geloof je ook niet in de kracht van buitenlicht en -lucht ? Zeker ook in de winterperiode van groot belang om die winterdip op te vangen. Ga je daarin mee of niet ? Dat is je vrije keuze. Omdat de ervaring leert dat mensen het moeilijk hebben om dit alleen te doen, bieden we 2 x per week een wandelmoment van een uurtje aan. Zou het niet goed zijn om dit in je gewoontepatroon op te nemen net zoals het dagelijkse tanden poetsen ? 

GEZOND SPORTEN

IETWAT INTENSER BEWEGEN ?

Geïnteresseerd in ietwat intenser bewegen ? Het is wellicht niet voor iedereen weggelegd. Verstandig mee omgaan om blessures te voorkomen, is de boodschap; je moet morgen niet gaan trainen voor de 10 miles als je in geen 10 jaar gelopen hebt; misschien wel voor de 5 km. Wie kan en wil; ook daar bieden we 2 momenten per week aan om samen te gaan lopen.

OVERTUIGD ?

Dat gewicht, dat vetpercentage, die buikomtrek, die BMI, die hoge bloeddruk, die suikerspiegel en/of dat gevoel tussen de oren terug in de goede richting krijgen ?

Het moeilijkste is allicht om jezelf ervan te overtuigen om er iets aan te doen en op die startblok te gaan staan. Daar is moed voor nodig en die wensen we je alvast toe. Denk maar aan wat je er voor terug zou krijgen, wat je gezondheidswinst zou kunnen zijn. Ideaal om van start te gaan is een 10-weken plan dat we in gedachten hebben. Daarmee kom je al een heel eind en daarna is het een kwestie van volhouden.

KLAAR VOOR DE START ?

GO !

EN VOLHOUDEN MAAR